vineri, 23 martie 2012

Felicitări quilling- 1 şi 8 Martie (II)

     Am încercat să diversific modelele, florile, culorile, dar era destul de complicat pentru mine să creez câte un model de floare pentru fiecare felicitare... Numărul lor final ajunsese deja pe la 90... 100 de felicitări... Acum, când totul a trecut, încă stau şi mă gândesc, privind fotografiile, cum de am avut timp să le termin pe toate? Şi nu numai atât, ci să ajungă la clienţi cu cel puţin o zi înainte de termen... Privind în urmă, ajungând la zi, cât de cât cu odihna, sunt mulţumită, satisfăcută şi împlinită pentru că am putut să le termin... M-am bucurat enorm când m-au anunţat câteva persoane: Heeey, am primit o felicitare şi am auzit că este făcută de tine, felicitări... etc!

In fotografii, veti vedea doar o parte din multitudinea de felicitari, pentru a va forma o idee, veti zari la un moment dat si suporturi pentru lumanari, dar promit ca voi reveni cu o postare, doar cu asa ceva!

Mulţumesc tuturor celor care au apreciat munca şi rezultatul final, mulţumesc şi celor care m-au înţeles şi susţinut în perioada aceea, care mi-au scuzat lipsa de timp... Sper că m-am recompensat faţă de voi ulterior! :)









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu