vineri, 23 martie 2012

Quilling fringer

       Îmi doream foarte mult să nu-mi mai simt degetele încleştate, învineţite, amorţite de la atâta franjurat... În felicitările pentru 1 şi 8 Martie, am încercat să evit pe cât de mult posibil modelul acesta de floare... pentru că aş fi ajuns să nu mai pot mişca mâna dreaptă... Dar acum sunt liniştită... Minunăţia a ajuns la mine, împreună cu alte ustensile, şi pot realiza cu o mult mai mare uşurinţă frumoasele quilling fringed flowers... care atât de bine se aseamănă cu margaretele...

Sunt fericită că l-am achiziţionat, chiar dacă timpul în care l-am aşteptat... a fost lung... Iar pentru felicitările de Valentine's Day, am tăiat doar cu foarfeca... Acum nu-mi rămâne decât să mă bucur de el, iar voi să vă bucuraţi de modelele unor felicitări sau tablouri care conţin astfel de floricele!




 

6 comentarii:

  1. Felicitari Simona ca ai achizitionat asa ceva, si nu uita ca si altcineva a asteptat odata cu tine si cu mai mult stress sa-ti ajunga aparatul...Dar s-a meritat ca minunatia sa ajunga... in mana altei minunatii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos! Incearca ceva si pe www.breslo.ro Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Poti sa arati cum se fac asa flori cu mana?Te rog mult!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!De unde ati achizitionat acest aparat?Si eu fac quilling de vreo 4 ani aproximativ si a trebuit sa fac floricele drep marturii si am crezut ca nu o sa mai am degete!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere