joi, 22 martie 2012

Primele creaţii quilling

        Se întâmpla ca pe 11 Mai 2011 să am o după amiază liberă, să nu am mai nimic de pregătit pentru a doua zi la facultate, şi uite aşa, vrând să-mi valorific timpul liber (neştiind atunci că urma ca fiecare moment cu adevărat liber pe care îl am sa-l aloc unor astfel de creaţii), mi-am luat o foarfeca, un bat de chibrit, şi am început să tai... ce? - Hârtiuţe colorate... tot ce am găsit prin casa... tot ce aveam cumpărat... tot ce mi s-a părut necesar... Era pentru prima dată când încercam să fac un astfel de lucru... Am stat până noaptea târziu, am continuat şi în următoarea zi... Şi uite aşa au apărut sa le numesc "tentative" de creaţii handmade... Nu ştiam eu prea bine ce şi cum... dar am încercat... mi-a plăcut, şi de atunci am tot încerc sa creez ceva... drăguţ, special, altfel!

Sper să vă placă şi vouă :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu