vineri, 23 martie 2012

Felicitări quilling- 1 si 8 Martie

       Zilele erau cam răcoroase, dimineţi cu temperaturi foarte scăzute... şi totuşi, atât eu cât şi ceilalţi aşteptam cu mult dor şi entuziasm... PRIMĂVARA! Comenzile nu au întârziat să apară, dat fiind că urmau să vină frumoasele zile de 1 şi 8 Martie... M-am gândit înainte de a începe să lucrez ce anume pot aduce nou pentru comenzile primite, şi evident, primul gând care mi-a venit în minte, a fost acela de a realiza ghiocei... Pe la florării vedeam răzleţ căteva bucheţele, semn că încă nu a are de gând să se arate mult aşteptatul anotimp, dar în sufletul meu era de mult primăvară! Aşa că mi-a fost uşor sa redau în felicitări emoţia şi bucuria pe care o simţeam pentru începutul primăverii! Au urmat zile întregi, săptămâni aş putea spune, de muncă... în care răspunsul predominant la întrebările prietenilor, gen: ce mai faci? - era: tai, lipesc şi decupez! Dar rezultatele, mi-au umplut sufletul de bucurie, şi din fericire, nu doar mie, ci şi celor are mi-au comandat felicitările şi sper eu, de ce nu... şi celor care le-au primit!

Vă doresc şi vouă o primăvară frumoasă, însorită, caldă, dar mai caldă decât temperatura de afară, să fie cea pe care o aveţi în suflet şi sper că aţi avut şi voi zile frumoase de 1 şi 8 Martie ( la mine au fost... SUPERBE)





























Un comentariu: