vineri, 23 martie 2012

Semne de carte- quilling

     A fost ceva inedit, nu lucrasem niciodată aşa ceva, dar trebuia să ofer variante, altfel nu aş fi putut face faţă... În momentul în care primeam comanda şi clienţii îmi povesteau cam pentru ce au nevoie, îmi dăteam seama că ar fi o variantă bună şi cea cu semnele de carte...

     Cea mai mare problemă am avut-o în momentul în care m-a sunat o prietenă, şi după ce a terminat cu rugăminţile şi scuzele pentru întârziere, mi-a spus că are nevoie - peste 2 zile - de 100 de felicitări... Nici nu ştiam ce să fac, să râd, sau să mă şochez... aveam nevoie de cel puţin 2 săptămâni pentru a putea termina 100 de felicitări... îmi era absolut imposibil să o ajut... dar i-am oferit o altă variantă... în 2 zile, puteam să-i fac 100 de semne de carte... trecând peste faptul că nu am dormit aproape deloc... am reuşit ca peste 2 zile, şi pe la ora prânzului chiar, semnele de carte să fie gata! Mi-am spus atunci că este prima şi ultima comandă de genul ăsta pe care o iau, fiind foarte numeroasă, iar eu, ajungând la epuizare... dar nu a fost aşa... au urmat şi altele!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu