joi, 22 martie 2012

Ramă foto

      Septembrie... struguri, vreme caldă încă, zi frumoasă, însorită, proaspătă şoferiţă, apeluri şi mesaje cu multe urale pentru permis... Dar unul dintre apelurile primite avea să aibă o finalitate surprinzătoare... O colegă de facultate mă sună, mă întreabă de sănătate, de foştii colegi... etc ... Dar a încheiat repejor introducerea, pentru că altul era de fapt scopul apelului... Avea nevoie de o ramă foto, nu văzuse până atunci nicio ramă creată de mine aşa că şi-a pus toată încrederea în "talentul" răbdarea şi imaginaţia mea pentru a-i realiza o ramă foto... Mi-a plăcut... Am apreciat curajul ei, iar rezultatul, după spusese ei, a fost unul foarte reuşit!

    Dupa cum puteti vedea in imagine, la cerintele ei, am pus si struguri, trandafirasi... si multa rabdare ... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu